Garantie
Ondanks dat we de producten in onze webshop geselecteerd hebben op kwaliteit en duurzaamheid, kan het voorkomen dat je ergens niet helemaal tevreden mee bent. Wanneer er iets niet in orde is met het bestelde product, neem dan per mail contact met ons op; info@houtenaer.nl

Graag met vermelding van je ordernummer en adresgegevens. Daarop ontvang je binnen één werkdag een mail ter bevestiging. Vervolgens gaan wij aan het werk om zo snel mogelijk een passende oplossing voor je te vinden.

Garantie heb je alleen bij een gegronde klacht. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • beschadiging door opzet, of door nalatigheid ( bijvoorbeeld water-, val en/of stootschade);
  • onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • normale slijtage en/of
  • beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@houtenaer.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Uiteraard doen wij ons uiterste best om te zorgen dat je een goed gevoel krijgt als je winkelt bij De Houtenaer. Binnen één werkdag zullen we een e-mail sturen als ontvangstbevestiging van je klacht. Vervolgens zullen wij ons best doen, om zo snel mogelijk (tenminste binnen 14 dagen na ontvangst) proberen je klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Klachten en garantie-afwikkelingen worden uitsluitend per e-mail of post in behandeling genomen.

 

WEBWINKELKEURMERK

© 2015 - 2020 De Houtenaer | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel